در حال بارگذاری
امام جمعه شیروان:

آیت‌ الله رئیسی مکتب مدیریتی جدیدی بنا گذاشت

شماره خبر : 473 - https://asreatrak.ir//short/Vwo03

امام جمعه شیروان گفت: آیت‌الله رئیسی یک مکتب مدیریتی را بنا گذاشتند، یعنی از این پس هر کسی که بخواهد در زمینه ریاست جمهوری و در این دولت و در این انقلاب خدمتی داشته باشد باید الگوی او رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین تکمیلی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: ریاست جمهوری یکی از مهمترین موقعیت‌های خدمت به مردم و خدمت به انقلاب اسلامی است و قطعا تفاوت خواهد داشت چه شخصیتی با چه ویژگی‌هایی در این منصب بسیار مهم اجرایی حضور داشته باشد.

تکمیلی افزود: وقتی ویژگی‌های انقلاب اسلامی را در نظر می‌گیریم، موقعیت حساس و ویژه انقلاب را در دنیا توجه کنیم؛ مشخص می‌شود که ریاست جمهور ویژگی‌هایی را باید دارا باشد یا به عبارتی فرد اصلح برای ریاست جمهوری کسی است که یک ویژگی‌هایی را داشته باشد.

امام جمعه شیروان گفت: مهمترین ویژگی‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری اول این است که معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد، کسی که بخواهد در انقلاب اسلامی خدمت کند باید انقلاب را از بیانات و مبانی فکری امامین انقلاب بشناسد. بداند حضرت امام راحل چرا این انقلاب را رقم زدند و چه اصول و مبنایی را در نظر داشتند؟ و همین خط ترازی که مقام معظم رهبری داشتند و ادامه دادند، لذا ویژگی اول دارا بودن مبانی اصیل انقلابی و اسلامی است.

رئیس شورای زکات شهرستان شیروان ادامه داد: ویژگی دوم رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی، روحیه‌ی کار جهادی است که نیاز است که همراه با کابینه خود بتواند با کار شبانه‌روزی، تلاش و کوشش مشکلات مختلف جامعه را رصد کنند و برای حل آن تلاش کرده باشند.

وی ویژگی سوم فرد اصلح برای ریاست جمهوری را ساده‌ زیستی دانست و تصریح کرد: رئیس جمهور باید ساده زیست و دارای یک زندگی شفاف، مبارزه و مقابله با فساد داشته باشد. ساده زیستی و مبارزه با فساد و اجتناب از فساد یک ویژگی بسیار مهمی است که ضمانت اجرای کارهاست، لذا اگر فردی این سه ویژگی را در کنار همدیگر قرار بدهد؛ می‌تواند یک شخصیت قوی در تراز انقلاب اسلامی شکل بدهد که ردای ریاست جمهوری برازنده وجود او خواهد بود.

حسین تکمیلی با بیان اینکه انتخابات مردم سالاری دینی است، تأکید کرد: انتخابات یکی از نمادهای مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی است و یا به تعبیری حضور گسترده در انتخابات نشانه قدرت، قوت و پشتوانه مردمی این انقلاب است.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شیروان اظهار کرد: هرچه در انتخابات حضور مردم پر رنگ‌تر و پر شورتر باشد قوت و قدرت انقلاب در دنیا بیشتر خواهد شد و رهبری و مدیران خواهند توانست در عرصه داخلی و البته در عرصه بین‌المللی با قوت بیشتری گام بردارند و عمل کنند. قطعا حضور گسترده مردم یک نقطه امیدی برای انقلاب اسلامی خواهد بود و از طرفی هم مورد یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم خواهد آورد.

تکمیلی گفت: این که مشاهده می‌کنیم دشمن بسیار تلاش می‌کند که حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی کمرنگ کند، خودش نشانه اهمیت این موضوع برای دشمنان ما است.

امام جمعه شیروان یادآور شد: جا دارد یادی کنیم از رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی که به تعبیر مقام معظم رهبری در این مدت کمتر از سه سال یک مکتب مدیریتی را بنا گذاشتند، مکتب مدیریتی یعنی اینکه از این پس هر کسی که بخواهد در زمینه ریاست جمهوری و در این دولت و در این انقلاب خدمتی داشته باشد باید الگوی او رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی باشد.

حسین تکمیلی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی را مردم ما به پرکاری و پرتحرکی، به ساده زیستی، به صداقت، به آشنایی با مبانی دینی و به فساد ستیزی و مبارزه با مقابله با فساد می‌شناسند. این ویژگی‌ها، ویژگی‌های بسیار مهمی است که حتما خواهد توانست در ادامه‌ی حرکت انقلاب یک الگوی نمونه‌ای را برای مدیریت و برای حرکت انقلاب پیش چشم جهانیان نشان بدهد و روشن کند.

انتهای پیام/حق‌بین

0 نظر

ارسال نظرات